Diane von Furstenberg: Woman in Charge
Priča o kultnoj predvodnici, diljem svijeta poznatoj po inicijalima DVF. Kći preživjele iz holokausta, princeza po udaji i osnivačica modnog carstva. U filmu gostuju Oprah Winfrey, Marc Jacobs, Hillary Rodham Clinton i mnogi drugi.