Raffa
Simbol slobode, kraljica televizije i LGBTQ+ ikona: Raffaella Carrà mit je koji nadilazi sve granice. Dokumentarna serija prati njezin javni i privatni život, djetinjstvo, očevo napuštanje, flert za naslovnice s Frankom Sinatrom, krize i ponovne uzlete. Sve je ispričano kroz najlegendarnije snimke, ekskluzivnu privatnu arhivu i dosad neviđena svjedočanstva onih koji su je doista poznavali.