Obitelj na popravku
U seriji "Shifting Gears" Tim Allen je Matt, tvrdoglavi udovac i vlasnik radionice za restauraciju oldtajmera. Kad se Mattova otuđena kći (Kat Dennings) s djecom useli k njemu, počinje prava restauracija.