Reservation Dogs
Četvero domorodačkih tinejdžera u ruralnoj Oklahomi krade, pljačka i štedi kako bi pobjeglo u egzotičnu, tajanstvenu i daleku Kaliforniju.
"Reservation Dogs" je humoristična serija o četvero domorodačkih tinejdžera iz ruralne Oklahome koji sanjaju o bijegu u Kaliforniju. Da bi to ostvarili, kradu, pljačkaju i štede. No na putu im stoje ovisnici sa smetlišta, opasna suparnička banda i vječni nedostatak novca. Snimljena u Oklahomi, serija je revolucionarna po zastupljenosti domorodačkog stanovništva ispred i iza kamere. Jedinstveni autorski tim donosi autentičnu priču iz vlastitog iskustva i poziva publiku u iznenađujuće poznat i smiješan svijet.