The Mouseketeers at Walt Disney World
Mišketiri iz novog Kluba Mickeyja Mousea stižu u Walt Disney World izvesti predstavu uživo. Osim posla, nadaju se i zabavi u Čarobnom Kraljevstvu, no dok istražuju park, prati ih niz nevolja.