Undead Unluck
Andy, Negator s moći "Nemrtav", dugo traži nekoga tko će mu podariti "pravu smrt". Fuko Izumo izbjegava ljude jer se boji da će im njezina moć "Nesreća" donijeti zlu kob. Baš kad odluči sve okončati, slučajan susret s Andyjem potpuno joj promijeni pogled na svijet. Njih dvoje pridružuju se Uniji, organizaciji koja štiti svijet od neobjašnjivih pojava. S novim saveznicima i naoružani svojim moćima, Fuko i Andy kreću u izazovne "Zadatke". Suočeni s moćnim neprijateljima, otkrivaju tajne svijeta dok traže "najveću smrt ikad".