Synduality Noir
Godina je 2242. Kanata želi postati Drifter i upoznaje Noir, Magus bez sjećanja koja se čini kao promašaj. No budući da Noir briljira u borbi protiv Endera, Kanata joj se pridružuje i otkriva što je doista potrebno da bi postao Drifter.
Nakon što je s neba pao smrtonosni otrov Blueschist, čovječanstvo je pobjeglo u podzemlje pred katastrofom zvanom Suze Novog Mjeseca. Stotinu godina kasnije, ljudi se vraćaju na površinu i započinju novu eru. No vani vrebaju Enderi, pa ljudi uz pomoć AI humanoida zvanih Magusi grade naselja zvana Gnijezda. Godina je 2242. i Kanata sanja da postane Drifter. Istražujući ruševine muzeja s poznatim Drifterom Tokiom, otkriva Magusicu Noir koja se ničega ne sjeća. Iako se Noir ne snalazi u svakodnevici, nenadmašna je u borbi protiv Endera. Kanata i Noir postaju partneri, a on putem otkriva što doista znači biti Drifter.