FINEST HOURS, THE
Kada golema zimska oluja zarobi više od 30 mornara na brodu koji brzo tone, četiri pripadnika Obalne straže SAD-a kreću u spasilačku misiju u čamcu za samo 12 osoba. Prkose valovima od 18 metara i vjetrovima orkanske snage u herojskom akcijskom trileru snimljenom prema istinitom događaju.
Prema nevjerojatnoj istinitoj priči o najvećoj akciji spašavanja malim čamcem u povijesti Obalne straže, „Prve ure” je priča o hrabrosti, odanosti i časti usprkos svemu. Kad golema oluja pohara obalu Cape Coda, prepolovi naftni tanker T-2 i zarobi više od 30 mornara na krmi koja brzo tone. Dok kapetan Bernie Webber (Chris Pine) i njegova posada kreću spasiti ih u čamcu s 12 sjedala, glavni inženjer Ray Sybert (Casey Affleck) bori se da kupi vrijeme svojim ljudima. Prepun herojske akcije i potaknut vjerom u misiju, sebe i jedni druge, „Prve ure” je pravi trijumf.