Ostavljeni na Antartici
Odsječeni na Antarktici tijekom najsurovije zime na planetu, Jerryjevi psi koji vuku saonice moraju naučiti zajedno preživjeti, a Jerry čini što god treba da ih spasi. Pustolovina za cijelu obitelj.
Disneyjev film OSTAVLJENI NA ANTARTICI uzbudljiva je priča o nevjerojatnome prijateljstvu između osam pasa koji vuku saonice i njihova goniča Jerryja (Paul Walker). Odsječeni na Antarktici tijekom najsurovije zime na planetu, Jerryjevi psi koji vuku saonice moraju naučiti zajedno preživjeti, a Jerry čini što god treba da ih spasi. Pustolovina za cijelu obitelj. Neraskidive veze prijateljstva, golemo međusobno povjerenje i nevjerojatna hrabrost prate Jerryja i njegove pse u ovoj akcijskoj pustolovini koja nadahnjuje, a koju će cijeniti cijela obitelj.