Ultimate Spider-Man
Peter Parker već je dvije godine Spider-Man kada mu Nick Fury, ravnatelj S.H.I.E.L.D.-a, ponudi priliku da trenira i postane "Vrhunski Spider-Man". No za to će morati surađivati s četvero drugih tinejdžerskih superjunaka.
Peter Parker je Spider-Man već dvije godine. Iako je spašavao živote i borio se protiv superzlikovaca, još uvijek se uči zanatu superheroja. Zato mu Nick Fury, direktor Š.I.L.D.-a, nudi priliku da trenira s još četvero tinejdžerskih heroja i postane "Vrhunski Spider-Man". U ovoj priči o odrastanju Peter mora naučiti surađivati s mentorima i kolegama te otkriti što mu je sudbina doista namijenila.