Spider-Man (1994)
Mladić s paukolikim moćima bori se protiv zločina kao superjunak u New Yorku, dok se istovremeno trudi voditi normalan život.
Nakon što ga ugrize radioaktivni pauk, mladi Peter Parker dobije nevjerojatne, paukolike moći. U početku ih želi iskoristiti za slavu i bogatstvo, no zbog ega neizravno uzrokuje smrt svog ujaka Bena kad odbije zaustaviti kriminalca. Skrhan krivnjom, posvećuje se borbi protiv zločina i postaje superheroj Spider-Man. Dok se bori protiv superzlikovaca, Peter mora uskladiti i svoj privatni život: djevojku Mary Jane, posao fotografa u Daily Bugleu i urednika koji je uvjeren da je Spider-Man zločinac kojeg treba privesti pravdi.