Hitman: Agent 47
Hitman: Agent 47, snimljen prema popularnoj videoigri, prati najopasnijeg svjetskog plaćenog ubojicu – genetski poboljšanog klona s vrhunskom inteligencijom i nadljudskim sposobnostima!