Moćni Joe Young
Kad Joeu, gorili visokom 4,5 metra, krivolovci prekinu miran život, njegova prijateljica Jill i zoolog Gregg spašavaju ga i prebacuju u utočište za životinje u Kaliforniji. Ali Joe ni ondje nije siguran jer ga nemilosrdni lovac želi uloviti.
"Moćni Joe Young" napeta je priča puna uzbuđenja, prijateljstva, hrabrosti i topline. Legendarni Joe, razigrani i 4,5 metra visoki pametni gorila, i njegova prijateljica Jill Young (Charlize Theron) zajedno su odrasli u planinama središnje Afrike. Joeov miran život prekinu krivolovci, pa Jill i zoolog Gregg O'Hara (Bill Paxton) spašavaju svojeg nevinog prijatelja i prebacuju ga u utočište za životinje u Kaliforniji. Ali Joe ni ondje nije siguran. Budući da više nije samo mit, postaje meta neprijatelja iz prošlosti - nemilosrdnog lovca koji neće prezati ni od čega da uhvati Moćnog Joea. Od prvog trenutka kad ga ugledate pa do trenutka kad pokaže svoju nevjerojatnu hrabrost, Moćni Joe Young oduševit će vas i očarati.