Prep & Landing: Naughty vs. Nice
Bliži se 25. prosinca! Wayne i Lanny moraju se utrkivati s vremenom kako bi vratili tajnu tehnologiju Sjevernog pola koju je ukrao zločesti klinac haker. Da bi spriječili božićni kaos, Wayne traži pomoć najvećeg stručnjaka za zločestu djecu: bombastičnog člana Brigade za ugljen, koji je ujedno i njegov otuđeni brat Noel.