Prep & Landing
Na Badnjak elitna postrojba vilenjaka "Priprema i slijetanje" uz pomoć visoke tehnologije priprema domove diljem svijeta za dolazak Djeda Božićnjaka. No nakon 227 godina neumornog rada, vilenjak Wayne se razočara jer ne dobije promaknuće u direktora Obavještajne službe za popis zločestih. Umjesto toga, za partnera dobije idealističnog novaka Lannyja. Na prvoj zajedničkoj misiji Wayne i Lanny nailaze na neočekivane izazove koji ih tjeraju do krajnjih granica i ugrožavaju Božić svoj djeci svijeta. Spas blagdana sada ovisi o golemom trudu dva nespojiva mala vilenjaka.