Marvel Rising: Heart of Iron
Petnaestogodišnja genijalka Riri Williams nađe se usred kozmičkog sukoba kada joj Hala Tužiteljica ukrade ručno izrađeno odijelo Iron Mana i njezinu najbolju frendicu, umjetnu inteligenciju.
Petnaestogodišnja genijalka Riri Williams nađe se usred kozmičkog sukoba kada joj Hala Tužiteljica ukrade domaće odijelo Iron Mana i njezinu najbolju frendicu, umjetnu inteligenciju. Morat će se udružiti s Tajnim ratnicima kako bi spasila najbolju frendicu i zaštitila Zemlju od zla koje je oslobodila Hala. A tko zna, možda usput stekne i nove prijatelje.