Marvel Rising: Operation Shuri
Najnovija misija Tajnim ratnicima okreće živote naglavačke: moraju pokazati Shuri, krunskoj princezi Wakande, kako je to biti obična tinejdžerica.
Svijet Tajnih ratnika okrene se naglavačke kad dobiju najnoviju misiju: družiti se sa Shuri, krunskom princezom Wakande, i pokazati joj kako žive obični tinejdžeri. No ništa nije obično kad imaš posla s jednom od najpametnijih i najslavnijih osoba na svijetu.