Friends Like These: The Murder of Skylar Neese
Kad 16-godišnja Skylar Neese nestane iz svog doma u Zapadnoj Virginiji, njezina obitelj i zajednica su u šoku. Potraga za odgovorima se zahuktava, a pažnja se usmjerava na Skylerine najbliže prijateljice, otkrivajući zamršenu mrežu tajni, izdaje i pitanja identiteta.
Kada 16-godišnja Skylar Neese nestane iz svog doma u Zapadnoj Virginiji, njezina obitelj i zajednica upadaju u kaos. Potraga za odgovorima se zahuktava, a pažnja se usmjerava na Skylarine najbliže prijateljice, otkrivajući zamršenu mrežu tajni, izdaje i pitanja identiteta. Ispričana kroz objave na društvenim mrežama, intimne intervjue i Skylarine vlastite riječi, "Prijateljice poput ovih: Ubojstvo Skylar Neese" napeta je dokumentarna serija o istinitom zločinu koja gledatelje uvlači u vrtlog tinejdžerskih emocija. Od uzbuđenja bunta do krhkosti prijateljstva, ova trodijelna serija prikazuje pritiske odrastanja u digitalnom dobu i razorne posljedice kada se ljubav pretvori u mržnju.