Her Last Broadcast: The Abduction of Jodi Huisentruit
TV voditeljica nestaje 1995. pod tajanstvenim okolnostima. Najveći tragovi u desetljećima mogli bi konačno riješiti taj jezivi, zaboravljeni slučaj.