Neukroćena Kostarika
Pridružite se Filipeu DeAndradeu, snimatelju divljih životinja, na rijetkom putovanju u jednu od biološki najraznolikijih zemalja svijeta, Kostariku.
U malenoj Kostarici živi čak četiri posto životinjskih vrsta svijeta. Morske kornjače na plažama polažu jaja, šareni kolibrići bore se za resurse i okupljaju se tisuće morskih pasa. Pridružite se Filipeu DeAndradeu, istraživaču National Geographica i snimatelju divljih životinja, na rijetkom putovanju u jednu od biološki najraznolikijih zemalja na svijetu.