Pauline
Pauline ostane trudna nakon avanture za jednu noć s Lukasom. To joj nimalo ne treba, a s trudnoćom ionako nešto opako ne štima. Kad Lukas otkrije da je sin samog vraga i nasljednik pakla, ništa više nije isto. Ulovljena između demona i anđela, Pauline zbog trudnoće razvija nadnaravne moći i postaje odlučujuća sila u epskoj borbi između dobra i zla.
Pauline je na korak do mature i stipendije za studij u inozemstvu. No sve se mijenja kad nakon avanture za jednu noć s Lukasom ostane trudna! Planovi joj padaju u vodu, a veza s Lukasom zadnje je što joj treba. Stvari postaju još luđe kad joj Lukas otkrije da je sin samog vraga. Uz to, s trudnoćom nešto opako ne štima: mali demon u njezinu trbuhu daje joj nadnaravne moći i postaje ključna sila u epskoj borbi dobra i zla. Pauline se odjednom nađe usred rata anđela i demona... i na meti kraljice pakla. Znači, Pauline sad treba spasiti svijet? Koji vrag?