Salem
Radnja je smještena u nestabilni svijet Massachusettsa u 17. stoljeću. Salem istražuje što je doista potaknulo zloglasna suđenja vješticama i razotkriva mračnu, nadnaravnu istinu skrivenu iza vela tog zloglasnog razdoblja američke povijesti.