Wild
Nakon raspada braka i majčine smrti, Cheryl Strayed dotakne dno i izgubi svaku nadu. Nakon godina autodestruktivnog ponašanja donosi ishitrenu odluku. Bez imalo iskustva, samo s čistom snagom volje, sama kreće na pješačenje Stazom pacifičkih vrhova dugo više od 1600 kilometara. Film DIVLJINA moćno dočarava sve strahote i užitke mlade žene koja prkosi svim izgledima na putovanju koje je istovremeno izluđuje, jača i na kraju iscjeljuje.