Zemlja nomada
Nakon ekonomskog kolapsa mjesta u ruralnom dijelu Nevade, Fern (Frances McDormand) spakira stvari u kombi i počne istraživati nekonvencionalan život u golemom krajoliku američkog Zapada. Putem sklapa neraskidive spone s drugim nomadima u ovoj moćno potresnoj priči o nadi i otpornosti od redateljice Chloé Zhao, u kojoj nastupa i David Strathairn.