The Prince and the Pauper
Miki Miš preuzima dvije najizazovnije i najzabavnije uloge svoje karijere. Glumi razmaženog princa koji čezne za istraživanjem vanjskog svijeta, ali i siromaha, svog dvojnika, koji jedva spaja kraj s krajem. Kad njih dvojica zamijene mjesta, nastaje komična zbrka dok se svaki prilagođava svom novom svijetu.