Drama, Životinje i priroda
Ovaj filmski klasik dokazuje da ništa ne grije srce kao priča o dječaku i njegovu psu. Lonnie (Johnny Whitaker) i Text (George Spell) dva su prijatelja odlučna, usprkos svemu, pretvoriti nestašnog goniča u junaka. Farmer i trener pasa Harve McNeil (Earl Holliman) tvrdi da je sinovljev pas Moreover beskorisni "žderač keksa". Ali Lonnie i Text ne odustaju od psa kojeg su svi otpisali... odlučni su dokazati da u njemu čuči pravi šampion! Uz vrijedne lekcije o iskrenosti, prijateljstvu i poštenoj igri, "Žderač keksa" dirljiva je zabava za cijelu obitelj.