DESCENDANTS: THE ROYAL WEDDING: "FEELING THE LOVE/ DID I MENTION" MASHUP
Spoj pjesama "Feeling the Love" i "Did I Mention"? San postaje java! Zaplešite uz ovaj miks velikih hitova u izvedbi glumačke postave specijala "Potomci: Kraljevsko vjenčanje"