Descendants: Rotten to the Core
Zrcalce, zrcalce moje, tko je najopakiji na svijetu? Zaplešite u opaki svijet uz "Rotten to the Core", vragolasti singl koji izvode Dove Cameron, Cameron Boyce, Booboo Stewart i Sofia Carson! Što više poželjeti?