Animacija, Fantastika
U ritmu tanga upoznajte Lorenza, taštog i samodopadnog mačka koji zadirkuje druge mačke svojom hranom i prekrasnim repom. Kada tajanstvena ulična mačka primijeti njegovo ponašanje, urekne mu rep i on oživi! Rep ga počne mučiti i zadirkivati u ritmu tanga, sve dok ga se Lorenzo ne bude prisiljen riješiti.