Maria E O Cangaco
Maria de Déa, Lampiãova družica i prva žena u njegovoj bandi odmetnika, neustrašiva je mlada žena koja se usuđuje dići glas. U životu punom bijega i oružanih sukoba, Mariju iznenadi trudnoća i mora se pokoriti najokrutnijem zakonu odmetništva: predati svoje dijete. Otada živi rastrgana između odanosti bandi i nemoguće želje da odgaja svoju kćer.
Prije nego što je ušla u povijest kao Maria Bonita, najvažnija žena cangaça, Maria de Déa bila je neustrašiva djevojka koja se usudila dići glas u svijetu podčinjenih žena i sveopćeg nasilja. Kao partnerica Lampiãa, slavnog vođe cangaceira, Maria ostaje trudna i suočava se s najokrutnijim zakonom cangaça: mora se odreći svoje kćeri. Živi rastrgana između života s one strane zakona i nemoguće želje da odgoji svoju kćer. Posljednje godine cangaça pratimo iz sirove, ženske perspektive cangaceire koja je postala majka i majke koja je postala legenda. Temeljeno na knjizi Adriane Negreiros "Maria Bonita: Seks, nasilje i žene u cangaçu".
Maria i Lampião pokušavaju započeti novi život, ali previše su poznati da bi živjeli anonimno.