Quack Pack
Ovaj se crtić nastavlja na "Pačje priče" iz 1980-ih i prati pustolovine Hinka, Dinka i Vinka. Sada su tinejdžeri i žive s ujakom Paškom Patkom, kojem neprestano podvaljuju i upadaju u nevolje. Paško radi kao snimatelj uz reporterku Vlatku, a cijela ekipa putuje svijetom u potrazi za velikom pričom.