Mighty Ducks
Zli Dragaunus preuzima Puckworld, no banda pataka hokejaša ne da se! Usred bitke, dimenzijski portal ih prebaci na Zemlju. Ondje osnivaju hokejaški tim Moćne Patke i grade tajnu bazu. Sada moraju zaštititi Zemlju od Dragaunusa i pronaći put kući.
Puckworld je dom rase pataka nalik ljudima koje obožavaju hokej. Kada zlokobni Dragaunus zavlada njihovim planetom, družina odlučnih pobunjenika, Moćne patke, uspijeva ga protjerati. No tijekom borbe upadnu u dimenzionalni portal i završe u Anaheimu u Kaliforniji. Ondje Patke osnivaju hokejaški tim i grade tajnu bazu ispod dvorane Anaheim Pond. Nastavljaju borbu protiv Dragaunusa i traže način da se vrate kući.
Moćne patke osnivaju hokejaški tim i grade tajnu bazu kako bi našli Dragaunusa i put kući.
Dragaunus šalje špijuna da izmanipulira Patke da mu donesu čip potreban za njegovo oružje.
Patke se sukobljavaju s energetskim stvorenjem uz pomoć Tanyina prijatelja znanstvenika.
Otkriva se Grinova prošlost i njegovi su ideali na kušnji kad se Patke suoče s hokejašem-čudovištem.
Nosedivea, Tanyu i Grina pogodi zraka za smanjivanje u borbi protiv dr. Droida i njegova robota.