BEDKNOBS AND BROOMSTICKS
Godine 1940. ekscentrična mlada žena postaje vještica pripravnica te uz pomoć troje djece i zabavnog "profesora" pronalazi formulu na legendarnom izgubljenom otoku Naboombu i njome porazi skupinu njemačkih komandosa.