Dobrodošli u Wrexham
Rob McElhenney i Ryan Reynolds vode nogometni klub Wrexham i pokušavaju stvoriti priču o autsajderu za kojeg će navijati cijeli svijet. Od Hollywooda do Walesa, dokumentarna serija prati njihov ubrzani tečaj o vođenju kluba i isprepletene sudbine momčadi i grada.
Nogometni klub Wrexham bori se za doigravanje, a novi vlasnici tek se upoznaju s nogometom.
Rob McElhenney i Ryan Reynolds pokušavaju uvjeriti igrače i čelnike da daju priliku Wrexhamu.
Ryan Reynolds i Rob McElhenney napokon posjećuju Wrexham i druže se sa svojom momčadi.
Promjene u momčadi možda naruše uzlet Wrexhama dok se spremaju suočiti s najlošijom momčadi u ligi.
Reynolds iznenađuje momčad posjetom dok se Wrexham priprema za najveću utakmicu sezone.
Do kraja regularne sezone ostala je još samo jedna utakmica, a Wrexham ima priliku osvojiti ligu.
Holivudske zvijezde i stanovnici Wrexhama stižu u London na utakmicu Crvenih zmajeva na Wembleyju.