Save our Squad with David Beckham
David Beckham vraća se kući. Pridružuje se Westward Boysima, klubu iz istočnog Londona koji igra u ligi u kojoj je i on započeo karijeru – Echo Premier ligi. Westward nije pobijedio cijele sezone i prijeti mu ispadanje. Davida čeka golem zadatak. Hoće li uspjeti spasiti momčad?
David Beckham vraća se kući. Nakon što je osvojio nogometni svijet, vraća se na početak: u istočni London.