The Beatles Anthology
"The Beatles Anthology" kultna je dokumentarna serija Apple Corpsa o životu i vremenu najutjecajnijeg i najomiljenijeg benda svih vremena, a priču pričaju sami Beatlesi. Prekrasno restaurirana u studiju Park Road Post Petera Jacksona i proširena s osam na devet epizoda, serija nudi dosad neviđen i intiman pogled na legendarni put Beatlesa i svijet koji se krio iza pozornice.
"The Beatles Anthology" kultna je dokumentarna serija tvrtke Apple Corps koja donosi priču o životu i vremenima najutjecajnijeg i najomiljenijeg benda svih vremena, a pričaju je sami Beatlesi. Prekrasno restaurirana u studiju Park Road Post Petera Jacksona, ova fascinantna serija uključuje novu, devetu epizodu s dosad neobjavljenim snimkama Paula McCartneyja, Georgea Harrisona i Ringa Starra nastalima tijekom stvaranja originalne serije i glazbenog projekta "Anthology" devedesetih. Serija prati put benda od teških i gladnih početaka do fenomena Beatlemanije i svjetske slave. John Lennon, Paul McCartney, George Harrison i Ringo Starr vode nas na putovanje prisjećajući se uspona, padova i preokreta tijekom osam dugih i vijugavih godina postojanja Beatlesa.
Pratimo rane godine Johna, Paula, Georgea i Ringa od Liverpoola do prvog velikog hita.
Beatlemanija se širi svijetom i uvlači bend u svakodnevnu ludnicu medija i obožavatelja.
Nastup na stadionu Shea ruši rekorde. No na vidiku je i posljednja turneja na Filipinima.