Paul McCartney u rijetkom, detaljnom razgovoru s legendarnim producentom Rickom Rubinom govori o svom revolucionarnom radu s Beatlesima, legendarnom stadionskom rocku Wingsa iz 70-ih i svojoj solo karijeri dugoj više od 50 godina. Pridružite se Paulu i Ricku u intimnom razgovoru u ovoj šestodijelnoj seriji.
Paul McCartney u rijetkom, detaljnom razgovoru s legendarnim producentom Rickom Rubinom govori o revolucionarnom radu s Beatlesima, kultnom stadionskom rocku Wingsa iz 70-ih i više od 50 godina solo karijere. U ovoj seriji od šest epizoda koja na jedinstven način istražuje glazbu i kreativnost, pridružite se Paulu i Ricku u intimnom razgovoru o skladanju, utjecajima i osobnim odnosima koji su oblikovali kultne pjesme, glazbenu podlogu naših života.
Paul McCartney govori o glazbenom eksperimentiranju i težnji Beatlesa da ruše granice.