Komedija, Sport
Egoistična, ogorčena bejzbolska zvijezda vrati se u prošlost kao 12-godišnjak i na lokalnom igralištu ponovno otkrije ljubav prema igri.
Egoistična i ogorčena zvijezda bejzbola vraća se u prošlost kao 12-godišnjak i na lokalnom igralištu ponovno otkriva ljubav prema igri. Kada pohlepni poduzetnik ugrozi igralište, ovaj put on ostaje odan prijateljima. Ne samo da spašava igralište, već postaje osoba kakva je oduvijek želio biti i mijenja tijek svog života.