HEAVYWEIGHTS
Kad neurotični guru za fitness kupi kamp Nadu i nametne suludi režim dijete i vježbanja, Gerry Garner i njegovi punašniji prijatelji smišljaju plan kako preuzeti kamp prije nego što im cijelo ljeto propadne.
Za bucmastog Gerryja Garnera i ekipu punašnih klinaca u Kampu Nada, veliko je lijepo. Sve dok fitnes-guru Tony Perkis ne preuzme njihov raj i odluči dečkima nametnuti svoj nemilosrdni režim vježbanja. No nakon tjedana frustracije, gladovanja i poniženja, klinci se napokon ujedine kako bi kamp ponovno pretvorili u mjesto gdje su neprilagođeni zakon i, što je još važnije, gdje se mogu zabavljati gradeći samopouzdanje, a ne nabildane bicepse.