Christmas with Walt Disney
U originalnoj produkciji Muzeja obitelji Walta Disneyja, Waltova kći Diane dijeli svoja sjećanja na Božić. Njezine priče oživljavaju kroz rijetke kućne snimke, blagdanske isječke iz klasičnih Disneyjevih filmova i stare snimke Disneylanda. Režiju potpisuje Don Hahn.