MAESTRA: Strings of Truth
Cha Seeum se mora suočiti s prošlošću kad se poznato lice vrati kao novi predsjednik orkestra.
Cha Seeum se posvećuje orkestru. Međutim, zbog glasina o aferi Kim Phila prijeti im kriza.
Cha Seeum i Kim Phil taman dovrše novu pjesmu, kad iznenadna nesreća izazove kaos.
Cha Seeum naređuje Yoo Jeongjaeu da čuva njezinu tajnu. Muči je strah da će se opet otkriti.
Nakon sprovoda Bae Junghwe, Cha Seeum podvrgava članove orkestra slijepoj audiciji.
Cha Seeum saznaje da ju je Kim Bongju zadnju zvao prije smrti, ali se ne sjeća te noći.