Wonderful World
Uspješna profesorica psihologije i slavna autorica Soohyun ima savršen život. Sve se sruši kad nepravedno izgubi sina. Odlučna uzeti pravdu u svoje ruke, suočava se s krivcem. U zatvoru pronalazi utjehu u drugoj zatvorenici i polako joj otvara svoje srce.
Soohyun završi u zatvoru zbog osvete. Nakon sedam godina izlazi na slobodu i čeka je zadatak.
Soohyun kreće u potragu za Seonyulom na Hyeongjin zahtjev. Hoće li se sigurno izvući?
Soohyun sluti tko je poslao sliku i sukobljava se sa Seonyulom, koji neprestano srlja u opasnost.
Soohyun otkriva Seonyulov pravi identitet. Može li zaštititi svoju obitelj od njegove osvete?
Soohyun kaže Seonyulu da mu je majka važnija. Seonyul prima poziv da se Eunmin probudila.
Soohyun razotkriva Kim Joona na promociji. Stjeran u kut, on donosi neočekivanu odluku.