Knjiga života
Producent Guillermo del Toro i redatelj Jorge Gutierrez donose nam nevjerojatnu animiranu pustolovinu o mladiću koji kreće na putovanje kroz tri fantastična svijeta.
Producent Guillermo del Toro i redatelj Jorge Gutierrez donose nam animiranu komediju o mladiću Manolu koji kreće na pustolovinu kroz tri fantastična svijeta u kojima se mora suočiti sa svojim najvećim strahovima. Ova priča jedinstvenog vizualnog stila ispunjena pop hitovima u novim aranžmanima potiče nas da slavimo prošlost i radujemo se budućnosti.