A Magia De Aruna
U potrazi za svojim mjestom, tinejdžerica Mima boji se prihvatiti svoju moć. No kad probudi tri vještice iz prošlosti, one je šalju na putovanje da pronađe Arunu, česticu koja može ponovno aktivirati magiju i vratiti solarnu ravnotežu svijetu.
Mima prolazi težak trening kako bi ovladala vrhunskom moći svoje loze i kreće u misiju.
Solarni uvjeti planeta se pogoršavaju i prijetnja se vraća, no Mima se posvađa sa svima.
Mima kuje plan s Arielom i na Forumu otkriva svoje podrijetlo, čime privlači Bruminu pažnju.