Man in Space
U seriji Disneyland, Walt Disney predstavlja animirani osvrt na povijest raketa i izazove putovanja u svemir.
U sklopu serije Disneyland, "Čovjek u svemiru" prvi je specijal iz Tomorrowlanda. Walt Disney predstavlja animirani prikaz povijesti razvoja raketa i brojnih izazova istraživanja i putovanja svemirom.