Garfield: A Tail of Two Kitties
Garfielda posvoji pohlepni lord s opakim planom: svoje imanje namjerava pretvoriti u lovište.
Slijedi britanska invazija, ali malo drukčija! Garfield s prijateljima Jonom i Odiejem putuje u London, gdje upoznaje svog dvojnika Princa, aristokratskog mačka koji je naslijedio fantastičan dvorac. Njih dvojica zamijene mjesta i Garfield uskoro počinje živjeti na visokoj nozi, baš kako on to zna! Postoji samo jedan problem: podli lord Dargis želi ga se riješiti.