Father of the Bride Part II
Steve Martin vraća se u urnebesnom nastavku hit-komedije "Nevjestin otac". Taman kad je udao svoju voljenu kćer i spreman je za bezbrižan život, George Banks saznaje da su mu i kći i supruga trudne.