Amater
Charlie Heller (Rami Malek) briljantan je, ali vrlo povučen CIA-in analitičar iz Langleyja čiji se život preokrene kada mu supruga pogine u terorističkom napadu u Londonu. Nakon što njegovi nadređeni odbiju djelovati, kreće u opasnu potragu za odgovornima. Oslanjajući se na svoju inteligenciju, putuje diljem svijeta kako bi pronašao one koji stoje iza napada.