Erased: WW2's Heroes of Color
Idris Elba otkriva neispričane priče obojenih vojnika ključnih za četiri najveće bitke 2. svjetskog rata.
Idris Elba, čiji se djed borio u Drugom svjetskom ratu, predstavlja ovu značajnu seriju koja otkriva neispričane priče obojenih vojnika. Spajajući ratne prizore i portrete likova, serija vraća tim vojnicima i njihovim postrojbama zasluženo mjesto u povijesti Drugog svjetskog rata te otkriva kako su ti junaci nadahnuli pokrete za građanska prava u Americi i diljem svijeta.