Fast Layne
Uredan život dvanaestogodišnje odlikašice Layne okrene se naglavačke kada u napuštenoj šupi otkrije Vina, sofisticirani auto koji govori.
Uredan život dvanaestogodišnje odlikašice Layne okrene se naglavačke kada u napuštenoj šupi otkrije Vina, sofisticirani auto koji govori. Uz pomoć svoje neobične susjede Zore, Layne se upušta u brzu pustolovinu punu negativaca, tajnih agenata i drugih iznenađenja kako bi odgonetnula misterij njegova nastanka.